Thursday, December 10, 2009

I need oh la la lalaaa.

ASSÅ hur roligt är inte the Real Housewifes of New Jersey? Hahaha, daamn dom var värre än när vi var små ju? Smink hit o dit och lekte maffia som jag vet inte vad. Pengar skulle dom ha med, FRÅN SINA MÄN, vissa med högre krav än de andra.. det blir en spännande serie att följa!

Eftersom min data är så seg....så lägger jag upp detta klippet på en gång utan att ha sett hela. MEN I have no doubts på att det är aaaawesome, så hihi :)


Nu ska jag sova.. eller, måla klart naglarna, vänta på klippet.. sen sova! Upp upp tidigt till sjukan och stå ut med en hel dag på stan med fix o trix hit o dit!! Hetsigt hörrö. Måste klura på vilken jacka som blir bäst? Tänkte ha strumpebrallor, men om jag ändå är inomhus hela dagen är det himla jobbigt med den stora jackan.. hmm, problems problems.

Jackie

No comments: