Monday, December 14, 2009

Tell me tell me do you feel the pressure now?

Everybody sing like it's the last song you will ever sing
Everybody live like it's the last day you will ever see

..gör jag det just nu? nej, not really.
Rätt så trist när man tänker efter.

Nu är min Paramore spelningslista återställd i alla fall. Phew.. Fick även en flipp nyss och förstår inte varför jag känner att jag måste plåga mig själv mer. SLUTA KOLLA PÅ BILDERNA DÅ, herregud. Och jag pratar inte om någon superstar denna gången hahaha. Det kanske gör det hela värre? Håller på att bli knäpp, nu måste jag till gymmet herregud. ASAP.

Glömde även berätta om den lilla flickan som sa "Varför hade hon så mycket smink på sig?" Efter att ett gäng tjejer nästan sprang rätt in i rutan på busskuren och bankade och vinkade till mig....... great, just great. OCH NU blev jag as arg igen. Helvete. Det är ju inte typiskt i alla faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall.

Jackie

2 comments:

Ida C Gustafsson said...

hih har du fans som springer in i rutor för din skull? nu hänger jag icke med :D och VEM är denna boy som inte är känd men duuu kikar på :D maha

Jackie said...

hahaha, javisst gråbo has gone wild! alla vill ha autografer! :P nee gash, varje gång jag väntar på bussen typ springer barnen som galningar på lekstorpsskolan haha. Häromdagen var det en liten kille som ba ÄR DU KÄR I MIG? JOHO DET ÄR DU TACK SÅ MYCKET!! så sprang han därifrån! Jag ba.... eh hahahah.

JADU ida g det tar vi live någon dag haha <3