Monday, December 7, 2009

.. so I keep runnin'


Glömde säga att inatt kollade jag Inside the Obamas White House. Ååh, har det ever ever funnits en coolare presidentfamilj :D Helt plötsligt påväg till ett möte stannade han bilarna och sprang in för att köpa hamburgare till alla som jobbade at the office den dagen! Thankyoumrpresident. Fatta coolt att bo, eller bara vara del av en sån grej med såå mycket historia bakom! Let's make it happen shall we?!

Gymmet gick bra, ganska mycket folk, men på något sätt lyckas jag alltid vara själv när jag ska byta om. Do I scare you? För övrigt hade dom lika bra musik som vanligt i omklädningsrummet, fast typ bättre idag! Det var lite twilight soundtrack över det hela.. vihoo! Sen hittade jag en girlie i receptionen som jag kände igen! Det ni! Vi dansade ihop förut, även. Vi pratade lite medans jag försökte fundera ut varför dom bjöd på Geisha? Sånna småå godaa, men liksom? på ett gym. Även om det stod God Jul och vanligt folk förmodligen inte tar en hel näve av dom heller.. vilket jaag faktiskt inte gjorde, men jag ville :D

Nu säger jag det.. även om jag lovade att inte göra det för då skulle det inte hända.. men jag ska sova snart! Jag har inget annat att göra och ääär himla trött! Blir spännande att se hur knäet mår imorgon, bättre hoppas jag. Och även så drömde jag om vampyrer inatt igen hahaha.. och JA Johanna var med igen! Minns inte riktigt som vad, en soft vän bara kanskee? :) Sen vet jag inte om det handlar så mycket om vampyrer längre utan bara folk som är out to get me, och det finns även alltid med en stilighets pojk, som är miiiin!! We like these dreams so keep 'em coming.

Jag gillar nakna ben! Haha.. att ha? eller vad säger man. Nu går det ju inte så bra i vintertider, men då får man ta till strumpebrallor! Det är inte kuuuul att gå runt i svarta leggins hela tiden, så man ser ut som ett långt svart streck top till tå. Show some skin! Speciellt med mina stövlar hihi. Himla mysigt, men inte allt för snyggt med min stora vinterjacka? Åh, måste hitta ett stiligt mellanting! Ska rota på second hand, så man slipper köpa en ful torr som resten av världen har..


Även stiliga smycken jag stött på (från kyssjohanna) ser ni hääär! Liknar lite det armbandet jag vill ha från Friis. Guld är varmt o skönt såhär i vinterkylan, och ringar och armband är always good stuff. Får se nääär jag kommer kunna inhandla något (ever)..av det men ehm.


Jackie

2 comments:

JB said...

Kyssjohanna är värd att ge GULD!!
Och gud vad coolt att jag var med i din dröm AGAIN, bör jag vara orolig? hahha :D
wopwop LOVE!!

Jackie said...

javiisst! himla snygga grejer indeeeed!!
hahaha nej då det tror jag ej. Om du inte är en undercover STALKER som smyger in i folks drömmar!! are you? ARE YOU!?