Thursday, December 17, 2009

friday all the way! in the making i alla fall..

Yaaaay! Jag älskar när det kommer massa bra filmer under helgen!! Nu lördag söndag kommer Blood diamond, Stardust och ...någon till som jag glömt av.(kiss kiss bang bang & next, även cayote ugly hihi och massa mer!) Alla julfilmer går under dagen ju :( Herregud, det kan jag ta nu med på en gång. HELT SJUKT dåligt minne har jag. Eller korttids minne i alla fall. Om jag ser något men sen börjar tänka på något annat, så kommer jag ihååg att jag tänkte på något annat innan men det liksom gåår inte att få fram vad det var! Men sen kanske efter ett tag så bara pluppar det upp i mitt huvud igen. Freakin frustrating!!

Idag har jag hängt i FROSTEN i stan med Eve och Martin! Det var mysiigt, och jag är in big need av mysig stan time inför jul och nyår! Även senare har jag nästan somnat på Alicias julavslutning i floda kyrkan.. det var spännande. Jag o Kimb åt pizza när vi kom hem och nu är jag så trööött så jag vet inte vad. Skulle skriva massor men i give up. Jag kan säga att jag haft högsång i köket medans jag diskade och jag ÄLSKAR TOP GUN! Ska kolla på den asap. Mmmhm, Tom Cruise är SÅ himla stilig i den filmen. Kort bara men hey, pretty face pretty face!


the animals house of the rising sun. spännande låt.

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

ihhi massvis av bra filmer jaaa;D men tom är INTE värd att vara med på din blogg, urk! :D:P;)