Tuesday, December 8, 2009

I used to know you so well.

Jag har kaaanske sagt detta innan. Men jag gillar den bara mer varje gång jag hör den så here goes! Paramore - Decode, som är med på twilight soundtracket, är SÅ HIMLA BRA. Inte bara för att den är med på soundtracket men Paramore är allmänt awesome annars med så! Loves it loves it loves it. Önskar jag kunde tuta ut fina toner sådär enkelt med..


Träningen gick bra, ökade vikten lite tillomed så nu är jag all set igen. Får se vad dom säger på sjukan, men jaag kommer iaf vandra dit varje dag this week. EH, geishan var verkligen kvar idag.. åh sämst, nu är jag bara sugen på godis hela tiden!! Ska BLUNDA imorgon när jag går in.. om det hade varit frukt hade jag varit sugen på DET hela tiden nu i stället. Man blir ju huuur hungrig som helst av träning. Det är ej ok att behöva ta bussen hem ända till gråbo hem sen heller för då blir man en miljon gånger hungrigare när man väl kommer fram!! Så det får jag arbeta på litee..

Nu tänkte jag lägga mig, eller i alla fall gå in till mitt rum och lyssna på lite musik! Kanske lääsa lite, eftersom att man inte ska hänga vid datorn eller tvn precis innan man lägger sig.

Francisco, kind of great.


Jackie

No comments: