Monday, December 28, 2009

I was there when you said, forever and always.

Anledningen till att jag är vaken nu är att jag inte kan sluta blogga! Maaahaha me kidding. Jag har kollat på YaYa flickornas Gudomliga hemlighet, och spelat lite piano (taylor swift - forever and always klingar fint må jag säga). En sak jag märker när jag kollar på filmen dåra, är att den är himla bra! Härlig och rolig. A great story helt enkelt, så himla mkt historia bakom och den är fin! Både snygg-fin och familj-fin liksom. :) Första gången jag såg den, med evelina på bio för hundra årsen haha, var jag inte lika uppmärksam men vi skrattade i alla fall! (när ingen annan i salongen gjorde det) Nu ska jag sova dock. Gymmet asap imorgon!


Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

sååå himla bra är filmen! Jag såg den också, dock dog jag av trötthet och gråt när hon slog barnen med skärp :/!
Kan du spela foreverandalways nuu? :D imponerad alltså.. :D