Saturday, December 12, 2009

Let it snow..

Mmmhm you heard me! Det snöar uteee :D Wohoo!! HOPPAS det håller sig lite nu då? I doubt it, men man kan ju alltid hoppas :) ..don't try and stalk me now that you know what our porch looks like.

Nuu ska jag göra mig iordning, INTE baka något. Herregud, vad tänkte jag egentligen.. om jag inte ska träna kan man ju inte maxa. Speeeciellt inte om vi ska äta gott gott i afton :) Oh well.. jorden går inte under än så.

PÅ TAL OM DET. Herregud (igen) jag hade en gråtdröm. Usch, det uppskattar jag aldrig. Om det inte är när jag drömmer om en stilig pojk som försvinner... hahaha det har jag faktiskt drömt, så var jag helt ledsen under dagen sen för det kändes som om min pojkvän hade dött :P (non existing boyfriend) Men ojoj, tillbaks till inatt. Jag skulle dö!!! Av en sjukdom eller något som kom bara för att jag hade råkat göra något? fel val eller sagt något konstigt typ? Ne jag vet inte exakt men det var wierd! Så gick jag runt med kompisar och människor överallt o ba, Jaha men hur går det till då? Blir jag bara helt sjuk och trött om några timmar och sen dör jag? ASSÅ.. sjukt. Så vaknade jag en gång o låtsas grät haha. Sist i drömmen kom jag ihåg att jag hade börjat använda det som bortförklaring typ så att min familj o vänner blev sura. "Nee men jag ska ändå dö snart så jag kan.. får.. vill.. måste.." aah you get it. Sinnes, never again tack hahah.

Oh! Idag är Taylor Lautner med på SNL! Det måste ses imorgon :D

Jackie

No comments: