Thursday, December 3, 2009

I just can't figure it out..

So, tonight was very mysigt hos JB en snabbis sen Spread och the Hills final hos Linda! Jag fick i mig lite julmust och Grönberg fick även ny frisering, mycket sport på den! Jag blev hypad som en dåre för lördag och lite mer därtill för nyår! Det är nog mest just nu för att det är så fiiiint ute! Vi maxade julmusiken i bilen och det är ju även fullmåne idag så allt bara lyyyser upp! Ett riktigt winter wonderland :)

Imorgon skall jag jobbaa, få fart på det lite. Och dricka massa té! Tänkte säga Oboy men kom på att mjölken är slut.. åh. Har någon ätit lussebullar än? Deeet är jag sugen på! Våra pepparkakor här hemma är också himla goda men det börjar bli lite uttjatat :P

Det var lugg på mig och JB ikväll för övrigt. Vi såg nästan likadana ut fick vi höra, lika stiliiiga så att säga. Det är galet mysigt med lugg, man kan gömma sig så bra! Sålänge det inte blåser är man in the safe zone. Måste få till min lite mer dock, den stylades ju under spännande omständigheter hahah.
Nya numret av Vogue Italien är "Twitter" inspererat. Festligt or not? Bilderna är tagna av modellerna själva.. det är lite coolt! Twitter is takin over. Ordet TWITTER är för övrigt det mest använda ordet under 2009, tror jag att jag läste någonstans. If you wanna look me up, I'm JacqiiS. :)

Någon som sett Heidi Klum och Seals senaste tillskott?(Bilden är från Perezhilton.com där av hjärtat. Not me!) Lou Samuel stämmer nog bra. Yes, It's a girl! Men HUR söt får man vara haha. Och en redigt fotogenisk mamma har hon med. Såg bilder på hela familjen ihop och dom ser såå avslappnade ut hela tiden. Kan tänka mig att Seal kan sjunga hela familjen OCH grannarna lugna med bara några toner :)

Här är ännu en bild på Freja Beha Erichsen. Nu är hon helt på min + lista. Bilden är lite höst, men om man tänker att hon har en stor mössa på sig såå. Jag vill fortfarande förlänga mitt hår :( och toppa det.. först haha. Det underlättar faktiskt alot i vinterkylan! Jag kan ju inte ha mössa på mig OCH tofs liksom? See the problem huh? Men i alla fall så är bilden soft. Skulle velat ha den på en stor tavla typ. Den ser så lugn ut mitt i vinden..

Sist men aldrig minst..vill jag påminna mig själv, och äntligen komma ihåg att lägga upp bilderna..från Jonas Brothers Lovebug video. Eller ah, backstage :P Finns massa härliga "Making of" klipp till denna videon, som är hur härliga som helst. SÅ himla stiliga i denna videon alla tre. I like the theme anyways, och låten är super sweet.


Det är verkligen kallt i mitt rum. Golvvärme efterlängtas! Sega arbetarmän :P Det är iofs ganska mysigt med mjukisar och tröja.. älskar att sova med luva! Faktiskt hehe. Men det är inte kul att vakna och vara förkyld varje dag sålänge jag är i mitt egna rum. Anyways, det känns som att denna månaden kommer gå väldigt fort!? Gash hur efterbliven är jag.. exakt precis nu tänkte jag "Oj, det är ju nytt år snart" Nehe? Det är därför man..ne, jag orkar inte ens kommentera. Tror mitt huvud håller på att gå under.

Jackie

No comments: