Friday, December 4, 2009

Just 6 minutes with you!

OK. Nu är jag faktiskt himla trött och har ingen anledning till att INTE lägga mig! Even though I'm already technically speaking IN my bed hihi. Men i alla fall.. jag tänktee vandra ner fort, fixa té och sen skutta upp igen och somna till fin musik! Har massa ny musik från dageen. Blir så pepp av musik det är HELT sjukt! Om det är något jag borde få cred för så ÄR det mina musiköron hahah..för det är väll nummer 1 på hype listan, och det som motiverar mig till att göra något alls.

Imorgon blire kanske staden på dagen med JB! Spana hennes future work mmhm. och på kvällen road trip till Borås vihoo! Basketmatch , Borås - Norrköping! Fullt med vänner och jag längtar äveen tills vi maxar tidningarna på vägen dit i form av Glamour UK och Vanity Fair (all Twistuff mmh)!

Vet ni.. ja det gör ni om ni har koll..vad jag uppskattar? Randigt!! T shirts speciellt. Det är SÅ mysigt och stiligt på killar och härliigt att ha på sig själv. Här då har ni ett prime example, i den finaste form som finns hahah, på Nick Jonas that is!! Love it.


En annan stilig top jag stötte på at fashiongonerogue.com var denna som Anja Rubik har på sig. Kan nog vara lite knepig in real life men galet snygg! Plus att det är dags att piffa upp de (för de mesta..alltid) svarta kläder man drar på sig såhär i vintertider, med lite färg om man kan! :) Don't get me wrong, me loves it alot.


Dagen, och den senaste tiden overall, har gått i nitarnas spår! Som vi alla vet by now. HUR coola är inte dessa sneakers från Loubotin?? Tänk att traska runt med dom, och peta lite på random folk på stan hahahah. Just sayin.. Så om någon har några slantar över nästa gång de shoppar såå feel free to share the love!

Eftersom jag hittade ett par brand new black and white Converse på vinden häromdagen har jag fått lite vår längtan. Nee, inte riktigt men jag längtar tills man slippeeer dra på sig en miljon plagg för att inte frysa till is. Och ballerina funkar ju alltid, även här då med nitar! Lite jobbigt för mig som alltid korsar benen när jag sitter, och står? Om man har inget på benen, eller strumpebrallor som då går sönder ännuu lättare haha. They look cute thoough, visst?

Och påtal om skor och nitar.. så är jag lite hype över nästa gång jag vandrar förbi Shock! Vad nu tänker ni då hahah. Riktigt så galen är jag inte än, men dom säljer ju nitar där! (såklart) i alla olika former. Det jag riktar in mig på nu är lite rundare, slätare i kanterna you know, som jag ska klä mina boots i! Perfekt! Så slipper man se preciiis ut som resten av sverige..världen..som även dom har fattat snyggheten med looken haha. Sen why stop there? Jag älskaar att leta fram/hitta kläder man kan göra om på alla sätt o vis. Målet är att hitta snygga basplagg som jag kan sätta på lite snygga nitar på! Denna kavajen dök upp på sthlmstreetstyle.feber.se för ett tagsen, och den är snyggt prydd med.. inte nitar? men strass eller vad man nu säger haha. Sånt uppskattar vi ju med!

NU är det ju natt och då även FREDAG! Vihoo, det ska bli mysigt med helg nu nu nu. Sen nästa vecka tar vi tag i oss själva gott folk!! Inte så seriöst så att vi åker till USA och letar upp våra future hubbies (Nej, jag o johanna har inte funderat på det?) MEN, jag menar ju såklart mig själv hihi. Those schools won't apply to themselves you know!! Och jag ska pausa från alla operationer ett tag!! JAG VILL TRÄNA. Får se vad doktorn säger i veckan.. snark.

Hejja hejja snö på lördag at Liseberg!!
Jackie

5 comments:

NATHALIE said...

gud vad skoj jq! låter helt underbart! vad jobbar din bror med där? men vadå, så du ska börja skola där? seriöst?? gosh vad kul!!!!

eveeeee said...

Men hallååååå det finns ju typ såna loubotin skor fast converse! eller förmodligen inte längre men i somras typ ! skrot

Jackie said...

ahaa! det kanske jag borde göra med mina? fast.. vet inte om jag hade velat skutta omkring med dessa ändå? haha.. jo kanske på converse som är tunnare :D oh weeell!

JB said...

Den tanken har ju aldrig funnits! No No. Let´s oack our bags and go ASAP! I MORGON BLIR DET SNÖ! <3

Therese - Bloggar fran oknen! said...

Hittade ett par liknande fran Steve Madden, pa rea dessutom, tror dom gick pa 190DHS eller natt.. :)