Thursday, December 10, 2009

Heeela dagen i staden!!

Asså.. herregud, jag har varit i stan helaa dagen!! Helt sjukt. Det var längesen man körde en sådan runda, och jag har liksom inte ens shoppat heller! Fast egentligen har vi ju varit inne ett bra tag av tiden så det var bra..

Jag har alltså varit först på sjukan. Fick vänta en halvtimme innan!! Besöket tog iaf mer än 5 min denna gången :P och jag fick hänga med nettan lite, det är alltid värt! OCH Niklas :) nu har jag ett namn på den flitiga fotografen hahahahahah.

Efter det åkte jag och eve hem till hennes syster och daniel. Där vare full lägenhet med nyfödda beebisar och mumsig frukost :D Så där hängde vi ett bra tag, mysigt osånt må jag säga.

After that åt vi sushi. Eve mådde mer illa än mig denna gången, jag mådde faktiskt helt ok tror jag? Tvingade ju inte i mig de sista som jag brukar så jag stannade nog precis när det var dags hehe. Sen begav vi oss ut på äventyr bort till Riverton Hotell där det var öppet hus för EF språkskola! Det gick mighty great skall ni veta. Meeen orkar inte riktigt ta det nu för jag fryser och är hungrig!

Run the town, bring 'em all down.
snyggt wah?



Jackie

2 comments:

Ida C Gustafsson said...

oj oj oj späännande.. du måste berätta ALLT om språkskoolan ffs! :D:D:D:D:D

Ida C Gustafsson said...

oj oj oj späännande.. du måste berätta ALLT om språkskoolan ffs! :D:D:D:D:D