Tuesday, December 8, 2009

Tell the people "Mama told you so!"

Åhhhh! Me wanna see NOW! Hur härlig verkar den inte, och ÄR den inte förmodligen :) Disney never fails.



Jag gillar att denna dagen går i Disneys spår. Se här vad jag randomly hittade på chanel imans blogg! It's everywhere hihi.


Nu är jag färdig arbetad och ska hem äta sen träna sen leka! Me like. Har även funnit en ny festlig låt med We the Kings och Demi Lovato. Musiiik! Mamma hittade min mp3 igår WIHO! Den hade försvunnit, om ni inte visste det, över natten. ÅH vilken panik. Men den låg utanför mitt rum.. eeheheh. Glasögon questionmark. Vet ni vad jag väldigt mycket ser fram emot? NEW YEARS :) v


Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

elle huur Love disneymovies! hihi.. Bra med MP3 J! slarva bort den ända utanför din dörr :D eller hur man nu säger den där meningen korrekt! :D

Vad händer på nyåår då? Har du skippat nyårsstressen och planerat något? haha