Wednesday, December 2, 2009

Pizza on a random wednesday.

Yepp, you heard me. Jag o kimb har precis ätit mumsig Cappricciosa (vet inte ens varför jag försöker stava till det ordet) och det var gott gott. Hängde lite med pizzaboysen med eftersom jag var sen och dom lyckades lotta bort den första beställningen haha. Jätte bra att lyckas med det när man nästan bor precis bredvid?

Sjukan var ju nästan rekord idag..har haft 2-3 besök innan som ligger tätt inpå, men helt seriöst; lägga mig ner, "Det ser ju bra ut!" och smörja in..sen gå. Hmm. Fick i alla fall prata med Nettan lite innan, hon hörde min röst och var på plats på stört :D Plus att jag o pappa frukost fikade på pressbyrån, mmhm Croissant och Oboy! Det ni. Fint hare varit ute hela dagen med, frost och sol! Jag kikade på NKs julfönster på vägen hem med, like it love it. Fast tyckte inte det var så kul nu haha..det luktade ju inget!! Oh well.. ska IN i själva NK asap och andas lite julmys istället. LikeTHATloveTHAT.

Nu ska jag traska iväg till JB tänkte jaag! Inte lika scary när det är crisp på vägarna med all frost som speglas. Plus att jag har min lugg out and about så jag lär ju inte se något ändå hahah..

Jag fastnade inne på Rolling Stone's historia av hotties on the cover. Åh den tidningen är ball! Den fångat mig med lite roligare, smartare artiklar och intervjuer om musiiik och fiiilm! Hela tidningen är liksom SNYGG! Så himla USA-in time. Stil.

And the favorites aaaare..(högerklick)




som för övrigt borde heta Taylor Soft, haha. Hon är för ball..and talented!
Brad Pitt now & then


OCH den som är ute nu med Robert Pattinson såklaart. Vics har den hemma, pour moi? och jag ska sluka den inom kort haha! Orkar inte leta upp länken..men den finns på hemsidan if you must hihi.

EH! Sen kan jag ju visa den värsta framsidan ever hahahah. Nee, jag menar inte så. MEN kolla här. HUR back in the day är inte denna? Herregud vad sysslar han med. Och tänk va kär man var i honom då (och nu med, and forever) gash.


Gissa vem denna lilla sötnosen är då? Haha, jobbigt att det skickas runt bebis bilder på kändisar? Det borde ju kännas lite "Vad har ni med det att göra?" liksom. Zac Efron. Hur söt som helst. Även han..då, nu och förmodligen forever.


OCH FÖR ÖVRIGT måste jag se the Boondock Saints 2! I LOVE den första filmen haha. Det var himla längesen nu, ååh den måste jag se igen asap. You like? Nuuuu är jag klar. Phew.

Jackie

1 comment:

Anonymous said...

Tack for intiresny Blog