Monday, December 28, 2009

Tjatjaa!

Hahahaha asså i DIE! Lycka att få jobba med de dära Ica reklam folket! Han ser ut som Ellen tycker jag för övrigt! Snart kommer nog Woop woop på kartan skall ni se! hahah.

Sen har jag upptäckt en repa på skärmen? Det var inte jag kan jag förmodligen konstatera med. Inte snyggt? Ser ut som om jag har ett blött sträck där hela tiden nu ju!? Oh well. Ikväll har jag plingat piano hela kvällen och försökt lära mig resten av låten från min mp3 (forever & always) och det är inte mycket kvar nu :) Ska försöka sova nuu, kollar 500 days of summer, men ska upp tidigt och härja hela dagen så!

Kimb sa att jag hade muskler som värsta syntes på mina armar förut. Eh, not really my thing om jag får säga det själv. Sen överdrev hon nog för såå länge har jag inte tränat hahaha. Nyårs frippen är bestämd, verkar det som! Lekte med lite smink förut med, såg misshandlad ut så där har vi en bit kvar. Nice blire iaf! New year new times.


Jackie

2 comments:

Therese - Bloggar fran oknen! said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA helveeeeete vad jag skrattade nar jag sag den!! alla bara tittade pa mig!! hahahaha!

jag snor den som fan! (lankar saklart!)

Ida C Gustafsson said...

haha klockren reklam för det första..

Sen, fiiin frisyr, snart är det nyyyår! :D:D L