Tuesday, December 15, 2009

Honestly?

Awesome awesome säsongs avslutning.. paus..eller whatever det nu är! ALLT som jag hoppades på hände i "Sectionals" avsnittet av Glee mmmmhm! Tänkte väll att låtarna jag hörde häromdagen inte hade varit med i några avsnitt än :P Grymme vare i alla fall..


Stallet var spännande. Stora farliga djur om du frågar mig, men man blir allt sugen på att gallopera lite hahahah. Alicia var duktig såklart men hästen var ju seg som attan!! ALLA hästarna.. förutom den stora. Ridtjejen sa att dom visste att det var jullov och att det var därför "mmh visst". Gråbo gråbo gråbo need I say more, hahah. Jag o Eve skrattade som små flickor när hästarna ...lät, and so on hela tiden. Mitt i allt sådär bara!!


Det blir ingen träning idag, det blir lek istället. Jag luktar VISST häst känner jag, så det ska bort exakt nu nu nu. Sen blire bus med JB! Skicka INTE sms till 118800 ikväll heller.. det sitter en arg person på andra sidan luren skall ni veta. Jag fick i stort sett ett hot tillbaka när jag frågade "Vem är Jacqueline Sandberg?" och "Vem är Evelina Andersson i Gråbo?" var inte mycket positivare det heller! Kort utdrag ur båda: J- Hennes stora förebilder här i livet är Natasha Peyre och Victoria Silverstedt. Hennes intellekt är ungefär desamma som dessa två ufon. E- Kanske är jag en kille född i en tjejs kropp? Vilsen i kubik kan man säga att hon är.

Who's the hater?


Jackie

No comments: