Friday, December 25, 2009

Xmas is done and done!

Nästan. Tydligen inte. Allt hype ligger på idag? Jag känner mig helt lost som inte suttit vid datorn på en heel dag hahaha. Ej ok? I alla fall, vi har firat jul hos pappa och det var mysigt mysigt. Vi hann även kolla Harry Potter och Halvblods prinsen, the Hangover, Watchmen och lite av PolarExpressen hahahah.. OCH FY vad mycket mat jag åt, kommer vara mätt forever! Men det är ju det julen är till för visst.

Nu ska vi hem till mor igen. Lagom iskallt kommer det vara i huset kom jag på nu, urk. Sen kommer nog JB förbi så ska hon föra över lite av sitt hype till mig :P För ikväll skall vi till Helen (woop woop) sen står det still i mitt huvud, eller snurrar för mkt rättare sagt, men det tar vi sen.


Det ska ju snöa som bara den så pälsa på er! Walking in a winter wonderland!

Jackie

No comments: