Saturday, December 26, 2009

Tell me, is this my tragedy?

Åhh, jag vill med kunna sjunga. Sånglektioner någon? Sitter o fryser i köket, men orkar inte riktigt röra mig så jag klagar inte nej. Kimberly kommer med pizza om ett tag hihi, det blir film! Transformers igen perhaps? Tror även flickan som sjunger är typ 14år?


Igår va kuul. Förfest hos Helen very nice! VERY tjejiga samtalsämnen om inte annat hahah. Gott gäng! Sen blev det Modesty, Push, Peacock (eller hur fanken stavas det haha?) Sen nanade jag hos Bell med Hanni och vi kollade mycket spännande tv under dagen, döda i soffan, och åt thaimat muumms! Det var Mulan 2, något program om väldigt hypade julpyntar människor, och.. lite annat :P Så det så!

Nu mår jag prima, men kroppen är seg så det blir som sagt soffan! Kanske även lite lek med JB and company later! :P Trött även...
Jackie

No comments: