Monday, December 28, 2009

Expression over depression

Nyligen hemkommen från staden! Träning och mys med Eve Ida och Martin! Även joinade av Nikola, blixten själv haha :) Sen vet jag inte huuur mkt folk man träffar i stan under dessa dagarna herregud men många är det! TÄNK att maxa flera dagar i rad nu och bara gå lös. Det hade ju varit något men.. ne, jag har hellre kvar mina ben och mina not really there pengar :P Lite fint kan man nog skrapa fram dock, från golvet på någon affär eller längst in på någon hylla :P Idag t.ex köpte jag ett headband från BikBok, rea såklart. Och det glittrar fint, älskar den mörka silvriga färgen!

Nu blire MAT, hoppas jag, sen lite film? Måste sova tidigt för jag ska på det dära himla mötet imorgon. Och om jag ska erkänna så kommer jag nog springa omkring hela dagarna nu innan nyår (som alla andra) men inte shoppa så mycket dock. Man kan ju inte leva loppan i gråbo varje dag liksom...ehm. Även frisörtid imorgon hihi! BORT med det hemska och intee kort denna gången herrenågon.

Btw. Är ni med? mahah. Själv tackade jag nej. Top models(högerklick)

Jackie

No comments: