Thursday, December 3, 2009

can't sleeeep ZzzZZzzz..

Hahahahahaha I DIE!


Detta är från Night at the museum 2, LYSSNA på deras röster.. herregud (My heart will go on). I wish (som alla som kommenterat) att det fanns en hel version, eller en liten studio inspelning!



Jag försökte hålla mig vaken (ne inte egentligen men nu blev det så) för att kolla första framträdandet av Nick Jonas and the Administration at the Grammy nomination party! Det håller på nu? Eller börjar nog snart på CBS. Det blir helt enkelt att kolla imorgon, asap på första bästa plats! PLUS att singeln "Who I Am" släpps todaay och Nick J ska vara med hos Ryan Secrest in the morning! (afternoon hos oss jaa) SÅ.. Jag slutar aldrig att förvåna, visst?

Detta är så sött med. HEJA DEMI LOVATO. Read it och förstå. HUR STOLT ÄR MAN INTE ÖVER SIG SJÄLV. Ååh.. Fast ni kan inte läsa här ju? Kom jag precis på hahaha. Hon inser mitt i allt typ att det verkligen är sant bla bla you know. Skivan är #1 och hon är AS KÄND helt enkelt :P


Jackie

No comments: