Tuesday, December 15, 2009

You and me and the devil makes three..

..don't need no other lovin' baby.

Det är ju något fel på mig. Jag vet iofs att det är för att jag somnar så sent! Meeeen kan inte kroppen ställa in sig då och INTE vara seg exakt hela tiden när jag ändåå tränar och håller på? gash. OK från och med idag då.. eller? Hmm..

Anywho. Har varit hos Olssons och släppt in sotaren, fick även dyrbar piano tid! Det uppskattas. Men jag var nästaan för trött i huvudet för att spela.. Sen har dom fixat här med, men inte är huset varmare för det. Snöblandat är det ute med, urk. Slask!

Vet inte riktigt hur detta gick till... men jag fastnade på Oh brother where art thou? på youtube. Absolut ingen aning om hur jag kom in på den filmen hahaha. Men i alla fall så kan jag säga att jag ÄLSKAR den! Så det var väll lika bra det :) Sett den? förmodligen inte. Johanna kommer nog skratta ihjäl sig hahaha. Men duktiga är dom och jag fastnade alltid för alla låtar som är med när jag var mindre :)



Nu ska jag bege mig till the office, sen tränaaa! Lek ikväll med damerna små.

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

nah vilken dålig dag du verkar ha, massa slask ute.. Inte bra inte bra! Får rycka upp dig hihi och tänka på nyår :)! och lära dig massvis av piano så du ska showa för mig sedan !