Sunday, December 27, 2009

He's got something special.



I am a fashion person, and fashion is not only about clothes -- it's about all kinds of change.
-Karl Lagerfeldt

Hmm, galen söndag eller? Fullt upp hela dagen.. Anyways. Jag har varit stressad hela dagen men bara varit hemma. För det första så tror jag att det är måndag idag, alltså tisdag imorgon och möte tidigt i stan! Men icke! Så mitt hjärta har stressat i onödan. För det andra så lär man ju vara insnöad any minute now ändå så man KAN inte komma ut ur huset :P Gash, ser ni vädret?


Jag har även kollat på Miss USA och Miss Universe, MEN när miss World började höll jag på att ramla av sängen! EH!? Det ser ut som om dom fick 100kr max till programmets budget, och att de tävlande är bakis typ? Herregud stackars folk. De andra tävlingarna var awesome, helt söta tjejer. Såg ut som Victoria's Secret typ haha. DOCK höll jag på att BOXA Kosovo tjejen när hon skulle svara på typ "Vad det är som gör att hon vill vara känd?" DÅ för det första svamlade hon ap mycket och sen kunde inte tolken få fram frågan heller utan svamlade lika mycket hon, och hon kunde verkligen inte prata engelska heller. KATASTROF. Och hennes svar var typ "Man kan även vara känd genom att vara intelligent och vacker!" asså..... ibland undrar jag.

Det är ÄVEN Victoria's Secret Fashion show på Onsdag! Kanal 3 har äran att visa hahaha. SOM jag har längtat, inga tjuvkikningar no nuthin. OCH Camp Rock på 5an same day hihi. Den är faktiskt mysig, ungefär sådär mogen men hey good cast!

Jackie

No comments: