Wednesday, December 16, 2009

I don't have a reason why.

Yeees nu film ska spanas på exakt nu! 500 days of summer? eller Clowdy with a chance of meatballs? hahahahaha i know, funny right? Den sista finns ju lättare till hands än den första så hmm, me don't know. Det är ju rätt stor chans att jag somnar på en gång så.. Jag blev nämligen väldigt sugen på imorgon. Jag ska in till staden på äventyr!! Woho! Nej usch, jag är inte exited över mötet jag ska på, men jag kommer vara i staaan åh. Folk! FOLK! Och träning mmhm. Pappa fyller även år! Och det är middag på kvällen, jag special beställde chokladboll till efterrätt medans dom andra äter prinsesstårta, urk.

Anywho. Skulle lägga upp lite bilder och låtar innan jag är over and out. Låtarna tar vi en annan dag men bilder + tankar kommer häär!

First of all!! undrar jag.. får man ens se ut såhär? Springer det runt en mini.. you see who, på stan liksom? från Paris tror jag? www.thesartorialist.com iaf.

På samma spår då. More more more. Har ju redigt mixade tankar på Paris just nu. Nej egentligen inte. Jag SKA dit men TYDLIGEN skall det vara himlaa krångligt helt plötsligt. Ååh, anyways. Det snöar ju tydligen ENDAST i sverige för överallt annars lökar dom fortfarande i hur stiliga kläder som helst.
Sen lite accessories som livar upp i mörket. Med dessa skor är man ju en meter över snön dessutom så då slipper man det! JAG hade ju varit minst 5 meter över snön, men man kan ju alltid drömma ändåå, visst! Vill inte ens tänka på nyår, gash. Hemmafest, utan skor, it is :) Och väskan! Phuuh, hur snygg som helst. Lila är ju bäst! Litee surt att jag älskar det när jag alltid petat på min mamma för att hon är obsessed av färgen, och att den alltid varit så damig. Men not anymore! Allt detta går även hand i hand med min andra panik just nu..jag vill ha en lagom-jacka!! Inte en kappa direkt kanske, men inte en alaska-vandrande-eskimå-köttbulle liknande sak heller! BEIGE. Tråkigaste ever. Jag säger det igen..utlandet.

Tidningar! I haven't forgotten about you sweeties. I'm just financially challenged for the moment. Men på önskelistan finns LOVE med Lara Stone på framsidan. och sen har jag inte riktigt bestämt om jag vill äga MUSE, med Lindsay Lohan :/ Jag tycker iofs att hon gör väldigt bra intervjuer och det fanns ganska annat festligt i den med! MEN har ni inte sett fotograferingen så kan ni ju googla fram den asap. Exposed vare ja. På gränsen till.. inte så snyggt längre nej (bilden längst ner är en av de finare lugnare bilderna om vi säger så). Men i tider som denna måste man ju även vara ganska framåt.


Jackie

2 comments:

Therese - Bloggar fran oknen! said...

MEATBALLS!! Haha! Skrattade sa vi holl pa att do nar vi sag den pa bio :P

Ida C Gustafsson said...

hihi kolla INTE på 500 days of summer. Den är helt sjuk! maha ett litet tips bara... :D