Monday, December 7, 2009

Creative Recreations

Nu ska jag bege mig till gymmet! Är helt hypad, typ.. Ne, men jag mår bra när jag är där haha! Det är SÅ fint och jag uppskattar alla gånger jag längtar efter att träna! Har inte direkt varit så in the past..men nu har det klickat :) Får egentligen inte träna, "om du inte måste så gör det helst inte" Nehee, men nu gör jag det..lite smått! Ska ändå till doktorn på torsdag.

Vaknade sjuklig.. så inget jobb. Ringde doktorn om mitt knä, då ringde Ingela upp (jobbar på vårdcentralen) och tipsade om att jag skulle vila och dricka varmt istället för jag lät förkyld. Knä doktorn ska jag ringa sjäälv och ragga tid hos, för han är tydligen mycket upptagen..lol.

Såå nu beger jag mig. För övrigt.. har så lagt till Chelsea Staub och Nicole Anderson på twitter. Älskar när skådisar och artister är helt annorlunda från sina karaktärer och bara ännu mera awesome in real life! ..eller ah, har ju inte träffat dom men! Chelsea har hur sköna bilder som helst på twitpic och hon and nicole är även best friends sen flera åår tillbaka! Nicole hade skrivit att det finns ett nytt JONAS idag! JAHA! Hoppas det inte är dett av bonus avsnitten för då har jag ju redan sett det? :/

Jackie

2 comments:

JB said...

Åh men GRYMMA cykel :D
Julklapp till JB, thank you very much! <3

Jackie said...

i KNOW för soft. Hon e ball med.. softa i LA är ju aldrig fel.<3