Monday, December 21, 2009

Tonight, ladies and gentlemen!..

..kommer Constantin på kanal 9! DEN ska jag kolla på indeed, för det är fullt med fint folk med i den. And me loves it. Awesome awesome. Shia är med :) hihi. Och Gavin Rossdale, mmmh. Mr.huvudroll är also pretty ball.




Kollar även Ellen nu. Hon går runt och sjunger jullåtar för folk med Britney Spears, hahaha. Udda folk. Sen undrar jag dock....folk i publiken? Har dom fått något innan dom kommer dit? Hon sa precis "och alla i publiken kommer lukta gott för ni får Britneys nya parfym" bla bla. OCH då skrek dom som om hon hade sagt NI FÅR EN NY BENTLEY ALLIHOPA!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!! liksom..? Oh well, man ska alltid uppskatta sina gifts.

om ni även undrar..som jag..varför jag använder denna fula röda färgen i inlägget...så vet jag inte? hahaha urk.

Later.
Jackie

No comments: