Sunday, December 13, 2009

Way to smart to be waiting around..

Jag kör en Ida G :) för övrigt uppskattar jag den du la upp very much lil lady!! mhmm :D Men här är iaf min bakgrund för tillfället. Kunde inte riktiigt bestämma mig men idag när jag vaknade och såg den så ville jag aldrig gå ur sängen och bort från datorn hahaha. Så det kändes ganska rätt.

Nu äär jag ändå uppe, och ska vandra ner till köket. Dom där nere kommer tro att jag precis vaknade men icke! Sen blire gymmet på en gång. Herregud ångest efter igår hahaha.. Önskar jag kunde trolla? Men ah som sagt, lördag är lördag. OCH om jag nu kan försökaa hålla mig under de andra veckodagarna så ska det nog gå bra. (gash..)

Sen har jag mycket annat i huvudet också. Eller nej, inte mycket annat men mycket om EN sak. Woop woop! Såg massa bilder på.. några personer (i'll never tell) och kände bara.... jag vet inte vad. Upptagen och drop dead hawt brukar gå hand i hand. FUSK. SÅ jag ger upp hoppet om sverige hahaha. Ut i världen och utforska :P

Nee, hit såklart :)

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

hihi thank u very much! :D DIN är inte så pjåkig heller kan jag lova..

vad flitig du är som tränar så mkt btw.. Imponerad! :D great