Sunday, December 13, 2009

'cause That's just the way we roll!!

Det var en redigt härlig afton idag måste jag ju säga! :D menojvadmättjagärnu lite överdrivet så även.. uh. Men det är ju faktiskt lördag och dagen är ju till för att äta gott på visst? Det blir gymmet imorgon, inte bara för därför ('cause I'm not really like that) men jag fick lite ångest idag när jag inte var där för jag längtar liksom dit varje gång haha.

Jag JB och Karro har ätit pizzaaa, som nästan blev bortskickad igen kan jag tänka mig för att vi var så sena! När jag beställde sa han "är det grannen?" hahahaha YES vip. Och vi har ätit godis godis. Antingen var det en lång utdragen sugar rush, som startade innan vi bärjat med godiset, eller så är det något med Campinos pizzor! för vi gick lös så jag vet inte vad. Toner för miljoner under hela kvällen!! Alla ord som kom upp och finns med i låtar, eller som lät fint att sjunga med på, sjöng vi med på :D Ramsor drogs och signatur moves är skapade (inledningen till 90210!) Vi använde våra fina exklusiva very special sångröster väl helt enkelt! Ethan är söt som socker och Silver bär alltid silver. Så äre!


Kommer sova gott nu tror jag, eller rättare sagt däcka :P Men så får det vara.

Jackie

1 comment:

JB said...

I LOVE IT!
våra sångröster till 90210 är dom bästa, VI ÄR DOM BÄSTA! <3