Tuesday, December 8, 2009

Sometimes even a miracle takes a little time


Hur kan man inte.. ååh. Det finns 6 klipp totalt. Detta är det första.

Jag försökte bestämma vilken som är min all time favorit disney film. Meeen det går inte. Jag började med Skönheten & Odjuret. För Belle är en beauty :) helt enkelt. och den lilla koppen är så söööt! Sen kom jag på (när jag kollade klippet) HUR bra peter pan är! "the second star to the left" där ville man allt bo! Vi lekte alltid att vi var sjöngjungfruar och att Krok skulle komma, när vi var små (me sandra patti, nadja o kimb var nog för små då?) i pappa och mammas vattensäng hahaha.
Sen fortsatte det.. Lilla Sjöjungfrun! Jag var helt enkelt ganska besatt och stolt över att jag var Jungfru när jag var liten. Coolaste stjärntecknet. Lejonkungen!! Pochahontas! Oliver & Gänget!! Aladin! Man kan ju skriva alla filmer som dom någonsin gjort helt enkelt. Love love love it. Massa sång och musik och snyggheter och kärlek, det kan ju inte bli bättre.

Nu sitter jag för övrigt på kontoret. Glömde massa papper hemmaaa som jag skulle ringa, men det gör inget för jag hade annat att fixa här ändå! Sen ska jag tränaa, mmh härligt. Later blire lek med vännerna skulle jag hemskt gärna vilja tro :D

Jackie

No comments: