Thursday, December 17, 2009

When the lights go out, we'll be safe and sound.

Javisst, tack vare Criminal Minds blev jag jagad av mördare hela natten i flera olika scenarion. Men det var ändå det jag ville.. eller VISSTE i alla fall när jag somnade...gash, även om jag kollade flera JONAS avsnitt efteråt! :)

Kimberly bad mig skriva 3 grejer jag önskar mig i julklapp, och hon fick ett svar med ungefär 15 grejer? Asså jag har inte tänkt igenom det där riktigt.. Det blir alltid grejer som jag gärna vill ha men palla få det i julklapp? Allt eller inget typ. Man vill ju köpa det själv och få massa annat av andra. hahaha. Fast det är ju det som är grejen med julklappar. Så jag gav flera fina förslag :D Anything is great though! typ. Plus att jag har ju noll pengar själv såå där försvann den idén.

Nu nu nu ska jag åka in till staden snart och POSTA det jag glömt att posta i ett par dagar nu, även om jag haft med det i väskan hela tiden. Ska kolla om evelina är kvaar, för det är ju fint väder och i staden finns det fullt med folk att spana på. För lite insperation, people! Nothing else. 0:) Johanna är ledig så där blire lek med! Woopwoop! Imorgon är det fredag, sen är det helg. Bra visst. Nu är det snart julvecka, saker lugnar ner sig samtidigt som allt blir himla stressigt.

Igår åt vi massa smörgåstårta (som jag saa att jag skulle göra uh) och firade pappa med Kenneth farmor och farfar hemma hos pappa! Alltid spännande med maxade skövde dialekter, i must say. Jag kan inte äta smårgås tårta i ett rum fullt med andra som också gör det..för då mår jag illa! Jag bara ser i mitt huvud hur alla trycker i sig maten typ hahahaha. hmm.

Family business


Jackie

No comments: