Tuesday, December 22, 2009

I've got a feeling..

Asså. Denna filmen need to come out NU! ..och när den väl kommer ut, ska jag #1 antingen vara singel och se den själv, så jag kan äta ihjäl mig på Ben & Jerrys efteråt och lipa. #2 HA EN STILIG BOY vid min sida och pussa på honom genom hela filmen..


..eller bara se den med mina lovely friends och älska den lika mkt i vilket fall som heeelst!!

Hur mysig har inte denna dagen varit I say! Staden på dagen på med Eve och Martin. Jag är nästan klar med mina julklappar nuuu. Sen åkte M hem for the holiday och Ida G joinade istället i gråbo! GALET längesen men nu är vi back in business så hahah :) Vi kollade Constantine och åt maaat mumms (och drack julmust!!). Så nu nu nu måste jag sova egentligen uuh..men jag kollar Transformers; Revenge of the fallen. Me liksom love that movie. Shia är SÅ stilig i den filmen så jag kan ju inte stänga av? Vill spola till alla stiliga scener i hela filmen innan jag lägger mig, och drömma söt. "I don't like that dude.. He's an ass..hole!" hahaha..

Godnatt,
Jackie

No comments: