Sunday, July 19, 2009

And it's pretty awesome.. it's like super awesome.

Sitter i Dubai, sjuk. Hur kul ar det undrar jag? Blev en massa vattenlek igar dock sa det va vaaart :) Nu kollar jag massa klipp, som vanligt, och uppskattar (inte kvaliten) att jag ocksa ar sa kand sa att president familjen skriker efter mig.. feels good :)

Atlantis va himla spannande igar, vi akte allt forutom the Leap of Faith tror jag, for att vi inte hann (ehm..) Det ar som fritt fall osa aker man genom hajpoolen sist. Meeen vi akte en som va lite mildare dar man ocksa STANNADE mitt i ett akvarium med hajar o grejer. Dar inne fick jag lite panik, trodde ju man skulle aka fort igenom den sa stannade jag mitt i allt, och skrek. Hmm.. Taz skrattade iaf. Jag vet dock att jag blev sjuk for man va tvungen att vanta overallt!! Vi akte alla grejer med sanna gummiringar, men folk va for langsamma sa nu sitter jag har o snurvlar ist.

Sen kan det bero lite med pa att jag o eve joinade Taz for en sista kvall at Plastik! Det va Splash Party (LOKEN) och folk skamdes inte for att kriga med sina vattenpistoler, fulla med iskallt vatten. Vi slapp iaf fa hinkar med is over oss uuh. Det va r&b hiphop med, sa det kunde inte bli battre juuue. Lite angest nar vi akte darifran faktiskt :S Men det blev massa bilder o filmer, och massa nytt folk!

Har skummaste kanslan i magen nu, hur ska detta ga. Eller jag kanske bara ar hungrig? Uh, Cali ladies skynda hem sa vi kan dela experiences fran olika varldsdelar vetja v

Jackie

No comments: