Friday, July 3, 2009

Summer break, typ iaf!

Mmm.. Nytt JONAS exakt nu :) Me like. Himla spännande det här med att Kevin ska gifta sig med sin long time girliie Danielle! Heja! (sålänge ingen annan i gruppen får för sig något..)Idag har vi myyyst i huset. Jag o eve sov hos några kompisar o badade i poolen mitt i natten så vi va sjukliga när vi gick upp! uuh, i Dubai? I wonder. Det har varit galet varmt samtidigt som det varit ganska "kallt" idag..skumt väder måste jag säga! Jag fick lite färg iaf, har ju hållt mig undan solen ett tag, men nu ska det brynas igen haha. Ser fram emot more updates från fw.. uppskattar mer o mer bilder på Mathias Bergh, HEJA SVERIGE! :P Jag tror att alla snyggingar utomlands bara låtsas att dom är svenskar, för jag ser då aldrig någon LIVE där hemma!! Eller?
Jag sitter o väntar på att vi ska bänka oss framför Transformers!! nu nu nu! Just det ja! Vi kollade Disturbia förut, jag eve frida paula! Hahahahahah Baaaula är roligaste ever när det kommer till surprises! Hon hoppade till när hon skrämde sig själv en miljon gånger under filmen. Benen upp i luften och höga skrik. Så jag bestämde att det är SHIA DAGEN idag! Muuaah! :* Ska tillbaka till New Look o inskaffa Ramones t-shirten asap, eftersom han har på sig en exakt likadaan i filmen typ! I knew it!! T-shirts are the sheat.. seriöst.


Jackie

No comments: