Sunday, July 5, 2009

FU!

Yees finally! Uppskattar mest av allt när jag ser filmer jag sett fram emot for loong. NU har jag precis kollat klart på Fired Up, med en ny SÖTNOS och ms.Disturbia tjejen! Heja dom. Film är alltid bästa motivationen till träning, ska see hur mkt jag orkar ta mig samman nu framöver.. lr hur mkt jag MÅSTE ta mig samman. Det får bli Fired Up (FU hahah kul) och Never Back Down varannan dag så skare nog gå braa :)

Jag o eve gick till affären förut och då va det faktiskt inte så varmt ute! Det e sjukt fint här utanför när solen är påväg ner. Myysigt! Imon ska alla i huset upp, innan vi beger oss iväg, o lägga sig vid poolen.. Gash will I ork? Jag har faktiskt lite förtur på "sola för att bli brun" biten hihi. MEN faktiskt, om jag inte går upp så ska jag gå ut o vandra kring..ån? lr vad det nu är för fint här utanför! ..lr iaf lyssna på massa musik whatever I do mahah.

Love it,
Jackie

No comments: