Friday, July 31, 2009

Lies are free and talk is cheap.

Åh, nu ska jag skriva kort innan tiden blir för mkt :P "innan"..

Taco thuursday var väldigt lyckad måste jag säga! Det var jag linda johanna petra viktor och magnus! plus på dom! :) Himla längesen man träffade viggeee! Det blir alltid massa flash backs när vi 3 föredetta JM elever samlas i samma rum hahah. and we like it!

Efter maten kollade vi på I taket lyser stjärnorna. Den va inte bra.. lr jo, fast konstig. Nästa gång får det bli The Hangover som jag inte sett äään!

............."Den luktar såndär fransk äcklig ost ...som smakar bajs"

Nu här hemma har jag städat ur mina skrivbords lådor! Det tog en stund och jag fnissade och undrade på vissa pappar och bilder jag drog fram. Från konfa läger osv ehm ehm.

Jag önskar att vi hade ett större piano, gash. Ska be L-Å stämma det vi har asap så jag kan plinga fullt ut på det at least. Blir himla avis på folk som lär sig låter till höger o vänster by ear! Liksom hela låtar, intro and all :P

Jag älskar när man ska lägga sig och somna till musiik. Bra musik. Då kan ingen störa :) Funderar verkligen på vad för människor som finns runt omkring en ibland.. friends or foes.
Dessa låtar saknar jag ibland. Vet ni vad man gör då? Lyssnar på dom.. :P

Jackie

1 comment:

Linda Strömberg said...

BABY!! tack för en första & INTE sista taco-thursday! <3 ladila. alltid lika mycket gapskratt. ME LOVE.