Thursday, July 9, 2009

How do you describe a feeling?

Phuh, man kan inte undvika att däcka efter man varit på stranden här! Sinnes. Jag minns knappt vägen hem.. somnade på 1sekund när vi kom tillbaka till Paula efter vi stekts i solen at JBR! Väldigt mysigt med ett video race, baraaa gamla favis gruppen Blue! NAW. Minns när jag o V maxade precis innan jag kom hit hihi.. Lite senare på kvällen tog jag o nani dagliga vandringen till affären och bytte chokladen mot annanas! Myyyms, det e nya tider nu haha! När the hard working ladies kom hem fastnade vi i köket (som vanligt) och babblade litee medans Paula lyxade till med världens stiligaste baguett hahaha "Jaa jag hoppas den är god när du pillat med den i en halvtimme!!" hahaha.. Vi fäller rätt vassa kommentarer i detta huset, inga namn, men vi vet vem som är bäst hahaha "Jo det är iofs sant hon är nästan mer meningslös än den andra!" Guld på den. Det har varit detektivarbete för fullt ikväll.
.
När jag hör denna låten tänker jag alltid på modevisningar! Backstage at Nordstans Dance Fashion & Beat! "Hallå det här är Gud som talar" hahaha.. liten visning, men oj så kul :)

Imorgon ska vi hänga allihopaaa, först på lite olika marknader o något not yet besökt mall. Sen blire biljettbokning!! Spännandeee.. lite blandade feelings där fortfarande, jag åkte ju liksom hit för att jobba? Men ändå inte med någon bestämt tidsperiod lr så, såå vad sker nu? Oh well.. Först klarar vi av sommaren där hemma tycker jag allt! Iiih v
.
Nu kom det upp en annan sak som gjorde att vissa saker jag o eve pratat om här det senaste löstes LÄTT SOM EN PLÄTT! Jag dör.. it's all coming back to me now LOL. Så nu kan jag släppa det mmhm.. Iaf. Imon ska jag färga mitt hår! Eller bara få bort det ljusa som jag torterat mitt hår med sedan förra sommaren :P Så cross our fingers på att det går som det skaa hehe. ÅH hur glad blev man inte förut idag när man slår på tvn och ser att man klickar in mitt i HAVEN! Bästa filmen, konstigaste filmen. Saknar Orlando Bloom! Vart är han nu? (Flashback mina garderobs dörrar täckta med bilder ehm.) Sööötnos!! Märker att jag skriker ur SÖT och sööötnooos minst 100gånger om dagen här :S hmm.. När jag kollar filmen vill jag förlänga mitt hår, like now, så det är ett mission när jag kommer hem :D
Jackie

No comments: