Monday, July 27, 2009

Keep it sweet.

Uh ingen bra idé att inte äta på hela kvällen sen dricka en päronsoda kl 3 på natten :S it huurts! Meen får väll skylla mig själv.

Ikväll har jag spelat piano helaaa kvällen haha. Faktiskt. Men lärde mig lite nytt, precis som jag ville! SÅ akhi nu kan du komma och lyssna på låten du ville att jag skulle spela åt dig ;) Plus att jag kommit på lite nya tuunes jag vill lära mig. Det är mkt roligare att kunna spela sina favorit låtar i must say! Men no worries, känner att jag kommer ha ganska mkt tid till det nu en bit framöver. plus minus på det!

Jag håller på att lägga in låtar från Demi Lovatos nya skiva nu, och har redan fastnat för den första jag lagt in :P Catch Me. Harreguu sikken söt låt! Har ju redan hårt några låtar innan och kan tänka mig att varenda låt är greeeat. Btw så är hon en lök, heja heja! Måste verkligen fixa mitt hår asap. Långt hår nu tack!


Jackie

1 comment:

akhiiii said...

yes då kommer jag över till gråbo snart då så förväntar jag mig att du plinkar fram den så jag får gåshud akhi ;)