Thursday, July 16, 2009

Super cute.

Viho jag ar storsta mesen.. verkligen! Sitter o kollar sweeetnoes klipp pa youtube :* Men first of all vill jag bara saga att min favorit dricka ar Cola light (pepsi om man ar i Dubai) men ah. Evelina knows why mahaha. Det e exakt sa jag rullar :)

Alldeles nu maste jag borja gora mig iordning for vi skaaa ut o ata, sen pa nagon fodelsedags fest! Saa det ska nog bli trevligt :) om man vagar duscha ehm ehm..

Jag dor av denna manniskan nar hon sjunger gaash! Jag o eve stirrade pa Demi Lovato forut, pa hennes Walmart Souncheck. HUR kan man sjunga battre live? Det ar galet och mkt uppskattat! Heja Disney, dom har statt for mkt av underhallningen under resan (JB Miley Demi and so on..) Riktiga stilheter ar dom allihopa muaah.

Kolla hela grejen har! (Frida du kommer do hihi) http://soundcheck.walmart.com/demi-lovato

Nu har jag solat och blivit svart... fyi. Mycket spannande, men what to do! Vi har kopt luftmadrasser och ska flyta omkring pa dom tiiiills vi aker hem! Vi har pratat med festligt folk vid poolen idag med haha(monkey boys). Vi trodde dom va fran frankrike men tydligen va dom ryssar..... Sa kan det ga!

For now,
Jackie

No comments: