Sunday, July 12, 2009

Smiling having fun, feeling like a number one

Ojsan nu kommer det bli ett långt inlägg haha..

Nu sitter jag på golvet och kollar massa klipp o bilder här o var. Har inte suttit vid en dator på länge faktiskt, det har gått en heeeel dag minst!? :P Erica joinade Eve vid poolen precis och P&F har åkt till jobbet, soo me is all one. Mums.

Anywho. Plastic i fredags va himla nice, såklart! Galet varmt men sjuukt fint. Det va inte lika mkt folk där som sist men det gjorde ingeeet för det va full fart ändå. 2 birthday peopleee och 1 väldigt söt ägare (hahahaah hmm.) Vi hängde med de vanliga men träffade lite nytt folk med. Afterparty i något penthouse, 49e våningen blir alltid lika nervös, och jag gick vilse i lägenheten flera gånger gash.

Igåååår låg jag i soffan hela dagen och åt mat. Wohoo låter exakt lika glam som det var.. men jag kollade fleraa mysiga filmer: Sleepy Hollow, Mamma Mia och SUPERBAD!! Heaven on earth när man skrattar så man gråter. McLovin äär så sjukt rolig så det går inte ens att beskriva, och Seth är så vilsen o förvirrad så man vill bara skrika sötnooos! Bara festliga minnen kring den filmen.

Sooom sagt så åker vi hem den 20e Juli. En vecka tills vi står på flygplatsen och ska åka heeeem. Hmm mycket som snurrar runt i huvudet nu. Snälla solen var inte rädd när vi kommer hem OK? Jag vill leka :) Fast det kan få vara lite regnat de första dagarna så man kan mysa inomhus och andas ut. Hur kan man vara så spänd och nervös sista veckan av ens semester?! Hjärtattack, i'm telling you.. Som vanligt är musik bästa medicinen, mot allt. Jag måste fixa en egen dator när jag kommer hem, heaven hade det varit. Konstigt att man saknar sina rutiner hemifrån, när jag ändå inte va särskilt nöjd med det jag gjorde :P Läste om ett lökit jobb där hemma!! Fixa CVt och söka bums..

Nu babblar jag nog bara tror jag, orkar inte ens läsa det jag skriver.. Plus att jag blev lite chockad nu för jag kollade Jesse McCartney - Leavin videon för första gången typ och...! Ahaa här skäms man inte. Men asså.... Nick Jonas äääääär så söt så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Såg en bild på twitter när han är helt vanlig med sin keps bakofram men AH hur kan man vara så söt. Nu känner jag mig som Sean i Fired Up.. "But what's so special about HER?... no, now you're just mentioning stuff that PEOPLE do.." Jaa sån är jag men hey. Såg en sak som jag inte märkt förut heller (varför jag nu skulle gjort det) men i Miley Cyrus - 7 things video, som äär till Nick, håller hon ju upp en bild t.om hahaha! Sånt vill jag med kunna göra ju, roliiigt!


Harry Potter har kommit ut nu juu! JAG VILL SE. Men det blir moviepremier J E V hemma i sverige :) tro inte att jag glömt New Moon heller, oh noo, resten av året får jätte gärna snabb spola framåt lite till november!! ..nu är jag nog hungrig.

Jackie

No comments: