Tuesday, July 28, 2009

I know, I know, I know.

Jaha!! Fick en akward kommentar på en random bild på bilddagboken(blåbär frågetecken).. och ser nu att #1 vid denna tiden förra året var det nästan full fart på sommaren! Sååå kom igen nu sverige så lätt ger vi inte upp. #2 jag har väldigt pinsamma bilder/rubriker uppe på min bilddagbok HAHA. Speeeciellt från gymnasietiden, herre. #3 jag ser himla annorlunda ut när jag är smalare. (Duuh) och jag uppskattar det utseendet MER så varsågod ut o spring.
Ikväääll har jag lekt med Johanna heela aftonen at her place! v ÅH lycka att hon är hemma igen. Hon har inhandlat väldigt stiliga föremål från USA måste jag säga och vi ska visa upp alla våra nya grejer på våra äventyr to come :P Vi babblade för fullt medans JB spelades i bakgrunden. Jag blev himla lycklig med när jag fick låna med mig nya Elle (Miley Cyrus på framsidan). Himla stiliga bilder i artikeln med måste jag säga! Go Miley. PLUS att det finns en liten artikel om Channing Tatum inside med. Mmh hello! Johannas kära mor tyckte jag va vääldigt brun (black and white hihi) så det glädjer mig, för jaag fruktar att min färg håller på att försvinna uuh!! heja heja heja Joaniie är hemma!
Eftersom jag börjar bli lite impatient har jag rotat över hela internet (youtube) och ser nu att det nya JONAS avsnittet kommer först 2 Augusti! Jaha!! Men men.. ser mysigt ut iaf.
Ska VERKLIGEN inte gå upp lika sent imorgon, HA! Så bums till sängs nu nu nu.
Jackie

1 comment: