Friday, July 31, 2009

Make it last.

Asså i die. Det luktar heaven i vårat hus nu! Det lagas maaat! Therese och Peter är här, hus premiär, och nu hänger de vuxna i köket medans jag sitter här huhu..

Måste säga att filmen förut var riktigt rolig :)! Hey baberiba crewet kan aldrig slå fel. PLUS, this is breaking news peoplz, det visades en trailer till en film som jag vill vill vill se nu! Prinsessa heter den och.. det är en svensk film!! Jag vill aldrig se svenska filmer i vanliga fall (2 undantag på eeen o samma dag!) Blev tårögd under den korta trailern med, haha.. vem blir det liksom? Plus att jag tycker om killen som är med hihi.

Stämningen i Göteborg idag var sjukt härlig. U2 ska spela och stan är fuuullpackad! Alla är glada och solen tittade fram lite då o då. Påväg från bion hörde man genrepet och Bono sjöng för full hals! Grymt! Scenen syns upp över Ullevi och jag fick gåshud när tankarna sprang tillbaka till Gothiainvignings tider :) Det är verkligen mysigt i stan på sommaren.

Nu är Johanna på ingång, sweet! Det regnar ju hit o dit som vanligt men jag ser fram emot en soft fredag, at home.

Jackie

No comments: