Thursday, July 2, 2009

Ms.Hilton you must be worth a million bucks!

Jaaadu, då har man sett lilla ms.Hilton! Jag o eve gick förbi hennes affär i Festival förut, så va det massaa folk utanför med kameror o grejer..men "ah visst" hon är nog där inne. Så kollar vi o eve ba IIH där e hon ju!! Pics pics! Söt va hon.

AH nu börjar det likna något. Fashion week dag 2. Nu äre bara videos som saknas! Såg min lille Francisco på en visning, och stackarn är undernärd som jag vet inte vad! Men lika beeebis o plutt som vanligt ^^ Vi minns de underbaraa bilderna från Dior Homme förra säsongen!! ..hittar fler favos varje dag! Mums.

Bebiiis F, last season
Ny favo Mathias Berg(vänster)

Nu har Tina lämnat oss, gone gone and gone! Sååå nu äre Jag Eve Erica Frida o Paaula i soffan med lite viin, snaacks o TRANSFORMERS!! IIH i die mys mys mys.

IDAG FYLLER MIN LILLASYSTER ÅR! Grattiis Kimb. Äntligen 18 föör soft! Värst va liten du lät helt plötsligt igen mahahaha.. Kolla eves blogg med! Värm upp sverige för vår hemkost så ere party! Hope you had a great day, och ett bra PARTY som jag kan tänka mig att du ska ha! v v v

Jackie

No comments: