Sunday, July 5, 2009

I'm still freakin out.

Åh sikken härlig dag det varit idaag jaa :) Först fick vi våran lön! Det var litee mer än förväntat, meen det behövde vi inte oroa oss för allt för länge för vipps så hade vi avdrag för både det ena o det andra HAHA. lol. Men no more ..... TACK för den deeuuu!


Efter det åkte jag eve o erica till Dubai Mall där vi lökade på Taco Bell och inne i diverse klädaffär iih. Jag.. vet inte hur jag ska säga det här.. men jag tror inte jag kommer shoppa så mkt mer här :S Känns som jag varit rätt smart ändå och inte allt för wild and crazy. Har tillräckligt med ångest över annat ändå. Men klänningar och presenter står kvar på listan innan jag åker:)


Tillbaka in the hoouse då. Vi har ätit mumsig mat från..något! som smakade hemlagad utländsk mat mhmm! Jag o frida har myst i soffan framför Superman Returns, och gått igenom videos/bilder på face hahah.. Så kan det gåå, värst vad man har sett ut!
Såg att JB hamnat på Rolling Stone's framsida för andra gången! Lökit, jag själv har bara varit med noll gånger! När frida kom hem från jobbet sa hon "Jag har kommit på att Joe är väldigt snygg faktiskt!" VIHOO såå glad blir jag när folk inser saker :D Men..bli inte förvirrade okeeh? Try to keep up, Nick är min favo, alltid. Dom spelar massa Jonas Brothers på radion och i affärerna här, HÖR NI DET SVERIGE!!

FRIDA ÄR BÄST!

Dagens: Jag tar på mig mjukisar som hängt ute på tork "Ojsaan har vi krympt lite i tvätten kanske?!" Jag kollar på eve o fnissar.. sen stelnar jag till "MEH dom har ju inte ens tvättats!" HAHA no more food. FYI Federer vann Wimbledon.. "ärligt". På fredag äre Plastic med the ladies som gäller mmhm!!


Nu sova,
Jackie

No comments: