Saturday, July 18, 2009

Back in the daaays.

Hahah gash.. jag o eve har suttit o skrattat at en viss brother pa google bilder. Inte snallt neeh, men kul :) me love them anyways. eve says 'nasta gang nagon fragar varfor jag lyssnar pa dom ska jag saga, varfor finns du?' HA! Sa det sa..

Vi sitter for ovrigt o vantar pa att Taz ska hamta oss sa vi kan aka till vattenparken i Atlantis! Alla ar sega, men imon aker vi sa det e mkt som ska fixas (ne inte egentligen men haha..) Jag kom pa att det kommer bli en 'oj nu ska vi aka, oj nu ar vi framme' resa! I don't mind though. Ska bara packa och cross our fingers pa att allt gar braa pa flygplatsen :O

Igar va vi pa Burj Al Arab, jag eve erica o taz, uppe pa skybaren tror jaag. Det va ett himla stiligt hotell maste jag saga, men ratt intressant inredning ehm. Drinken jag (inte ens drack upp) kostade mer an nagot jag har kopt har typ hahah. Sa det va coolt att bli bjuden pa en sa upplevelse.

Ska lagga upp bilder and such sen, orkar inte nu. Kollar JB videos iih. Blir alltid lika glad av Burnin Up! v

Jackie

No comments: