Friday, July 31, 2009

JacqiiS - That's Me!

Haha.. det roligaste på Twitter är när man kollar andra som har lagt till en själv, så står det bredvid ens egna namn "That's You!" ..incase I didn't recognize lr vad? :P
Jag vaknade av mitt alarm jag ställt flera gånger, men shit va trött jag var! Helt slut.. Jag hade världens träningsverk i mina ben igår och tror det är kvar än hahaha. WHY?! För att jag var ute o sprang EN gång. Lol, not a good sign peopls. Iaf så blir det mat o bio med paaapps i eftermiddag! Lök, bio is the sheat.

Miley Cyrus släpper en EP, inte ett nytt album, i samband med sin clothing line, som heter The Time Of Our Lives, och släpps 31 Augusti. SÅ den längtar jag till :)
Eve kommer tillbaka till.. landet(gråbo).. från.. landet? om en stuuund, det gillar vi! Såhäär länge kan man inte vara ifrån varandra phew. NÅGON som vet nåt om Vics där uppe i landet? Hahah hope yoou survived honey :* Kom på att vi skulle ringa henne igår kväll jue, hmm.. Ville inte störa dig V!
BTW, har alla höört att dom har BYTT UT Victoria inför Eclipse! HALLÅ.. palla sånt i tredje filmen?! Stackars fröken Rachelle Lefevre. Jag hade varit väldigt förvirrad om jag var hon :/ Det har något att göra med att hon spelar in en film samtidigt som krockar med Eclipse.. lr något. Gash.

Jackie

No comments: