Tuesday, July 28, 2009

Girl, uninterrupted.

Nu har mäklarkillen varit här! Han såg väldigt typisk ut med kavaj och block.. lol. Och nuu är jag helt överhettad på grund av speed-städning i hela huset :P



Då va det bara (ne inte bara..) tidningarna kvar då! För idag iaf. Det ska bli kuuul att gå igenom alla dom. Himla tungt att bära dock :/ meeen VART ska dom stå?! Gash.. Jag är så himla oglad över tanken att jag inte kan köpa tidningar på ett tag! VAD tänkte jag med i Dubai? Litee överdrivet och onödigt där faktiskt. Kunde sparat ungefär en miljon på att inte köpa all mat vi såg typ. Skruutt.

I've said it before och nu säger jag det igen. Michael Phelps måste ju ha den ....bästa kroppen ever! EVER. Fy för att ta swimsuit pictures med honom! Det behöver jag inte oroa mig för dock. Väldigt lökia men inte så bruna, som eve sa. Still like them yaah. *GO TEAM GO!*

Nu är jag home alone igen.. Ikväll blir det nog lek med the Cali-ladies! Genomgång av bilder på plats hos wifeey, ja tack :)

Stackars Joe är ledsen över the break up! Han gråter på konserter and stuff. Tur att han har flera tusen människor runt omkring sig som tröstar då! Det ryktas om att Camilla Belle har en ny..already. Who knows? Who cares..about her. "So Camilla downgrades to a nobody. We bet she thinks that makes her so down-to-earth.. It doesn't." -Perez Hilton. Hahah..

I ain't gonna find you in London or Rome
Ain't gonna find you staying at home
Ain't gonna find you on the dance floor
Ain't gonna find you there for sure
I'm gonna find you If I keep living,
someday

JAG ÄR SUGEN PÅ NÅGOT GOTT! Men vad? haha.. Störande.. Har för övrigt ätit första vattenmelonen som SMAKADE något, på hela året? Mums mer sånt.

Jackie

No comments: