Monday, July 20, 2009

sicko not ok.

Asså urk på att vara sjuk. Mitt huvud känns stort som en ballong, fullt med bin som surrar inuti typ... Vics ligger o sussar på eves säng, medans hon sitter o gör sig själv lite rockig (svart på naglarna och kladd härovar just how we like it) medans jag bekantar mig med Metro Station! Har ju faktiskt aldrig riktigt lyssnat på någon annan av deras låtar förutom Shake it, and now i realy like them iih. Sommarhet.





Självklart dyker den eviga frågan upp in my mind. Tattoo?

Snart kommer Ida då ska vi nog vandra till mig, martin är på ingång med! Så då är vi en samlad trupp! Jag måste sova snart.. vill bli frisk o kry asap.

HUR stilig är inte min man!? Asså söt. Uppkavlade armar är verkligen bäst på sweetnoses. HOTTIES. hihi. Vics säger att jag borde vara en 15åring i USA, och att jag verkligen föddes i fel land. JAG säger att jag borde vara exakt som jag är och ALLTID vetat att jag är född i fel land.. lol :* Kan jag hjälpa att sverige är eb frågetecken. FYI Johannaa har en bild på Jonas Brothers huuuus till moi iih! Hoppas ni lökar sönder där borta ladies!

Tell me what to do boy,
Jackie

1 comment:

Nathalie said...

eller hur? har du någon aning om vad du ska plugga? så förstått att ni är hemma i sverige igen! vad hjorde ni där borta? vara reste runt? you too, take care!!