Sunday, July 26, 2009

What do you say we leave for California?..

..if we drive all night we can make it by the morning.
and no one has to know if we decide to go!


Asså! Jag uppskattar gårdagen :) Alot! (Tack underbara vänner!) Det var verkligen ett Hello igen sverige! Vi träffade lagom mkt folk, även om det va fullpackat på helaa avenyn! Tar det stegvis ist för allt på en gång. Åh andas sommarnatt behövdes verkligen. Jag skrattade nog non-stop hela kvällen! Jag Eve Martin Vics fullfart 100% I stortsett var det Diamond dogs som gällde, med grym musik! Vi är lite used to det där stället nu, endast positivt! MEN bäst på hela kvällen var verkligen VERKLIGEN när dom spelade Metro Station - Shake it!! Vi shakade allihopa (några mer än andraa) precis som man ska.


Nu ska jag väcka V så ska vi kolla på Princess Protection Program haha. Sen blir det städa, och heem.. o städa lite till!
Men asså jag stör mig lite på mig själv. Varför har jag aldrig utforskatt deras låtar innan?! DOM ÄR JU AS BRA allihopa! Underbart. "Ska du bli besatt i honom med nu?" JA. hihi. I'm hooked. Jag ska fixa skivan till min mp3 nu nu nu. (SEN SÅ VILL JAG HA MIN TSHIIIIIRT!! Detta förstör min nya image juu haha. Har inga bilder på den lr någonting! :( ..)

Hmm. Förra söndagen vid denna tiden stod jag på landvetter?! Nyss hemkommen gash. My head is spinning. Men det e ok, for now :)

Jackie

No comments: