Saturday, July 25, 2009

Thriller night!

Mmm, pizzaa! Dock.. inte speciellt god. Men men, vi gav bageriet/pizzerian inne på Lidl en chans. Och det säger väll allt..

När Eve o Vics kommer tillbaka är det pre gaming-time! Vi har redan smygstartat med Michael Jackson och vin till maten, men nu är det for real! Jag ska fixa Vs hår och kläder skall bestämmas :) Ikväll blir det utgång och det lutar mot Berså! Vi ska ha kuuuuul!

"The way you make me feeeel"

Jag sörjer samtidigt lite i mitt hjärta eftersom flickorna Cali har tappat bort johannas kamera :( med min JoBro bild på.. buuh. Sen kom jag på att jag lika gärna kan googla en bild på deras hus, ehm. Och Evelina undrar lite smått oroad vaarför jag över huvud taget vill ha en BILD på deras HUS :D WHY NOT. Lite freaky när man tänker på det kanske jaa. Men som sagt, det blir LIVE bilder i höst ist hihi! Roadtrip here we come. v

I wanna rock with yoooou,
Jackie

No comments: