Tuesday, July 7, 2009

I'm Hot, You're Cold.

Sooom jag sagt tidigaree, längtar jag tills jag är hemma och har koll på mina tidningar igeen! Gash.. Köpte nya TeenVogue igår, iih! Visste bara att det skulle finnas en nice artikel om Emma/Hermione :P såå när jag öppnade och såg båda mina favoriter Nick J och Robert P m.m i en Bad Boy artikel blev jag himlaaa glad! Sen såg jag denna trailern på jdvision och kände mig litee efter när han skrivit "Jag vet att alla redan sett denna men.." Ehm. Anywho jag längtar lika mkt som alla andra nu :)



På Dubai fronten går det upp o ner som vanligt. Hur kan man åka så långt bort och få exakt samma problem som hemma? Deeet va ju liksom intee tanken med denna resan nej. Men samtidigt nu känns det lite som att saker i ting går åt rätt håll... eller? Vi som vill, ska iaf njutaa av sista tiden här! Fo sho. Det ska bokas massage asap också, våra ryggar är döda!! Man får kramp såfort man sträcker på sig typ:S Jag gillar att jag lyckats väl med mitt nyårslöfte iaf, mer armband! Det är så himla fint o mysigt :) ..ifall någon undrade!

Nya bilder uppe på face, thankyouverymuch.

:*
Jackie

No comments: