Saturday, July 4, 2009

quick!

Nu måste jag sova bums. Har haft ont i huvudet hela dagen, och sånt uppskattas inte! Har en nyy låt på mp3n iaf så det blir nog att jag somnar till den! David Achuleta - Crush. Imon blir det os hela dagen! Stranden iaf hihi.. Det skönaste som finns är att kunna vakna näär man vill.. det behöver ju inte ske varjee dag dock hehe.FÖRRESTEN glömde jag berätta att vi såg en snygging påväg till affären förut mmhm! Jag o Eve stannade upp samtidigt när bilen körde förbi, han satt i passagerarsätet. På vägen hem gick vi samma väg som bilen körde, men vi såg ingeet/ingen :P Så vi hoppas alla på en pleasant surprise någon dag nu, vid poolen perhaps?
Insåg förut, och hela tiden när jag tänker på det..att Shia är väääldigt snygg i Revenge of the fallen. Alltså..väldigt. Bra visst?

Sweet dreams,
Jackie

No comments: