Thursday, July 30, 2009

Hands up, they're playing my song!

Kan ju börja med att visaaa bilden som jag tjatat om så mkt, som finns!! Iih. the Cali ladies hade en back-up på JoBro's hus, and here it is :) SPANKS BABES! Vet inte om dom använder det huset så mkt dock? First of all så är dom väll aldrig hemma alls, men oh well. Johanna o Linda har varit utanför iaf moohaha.Lyssnar på Miley Cyrus nya låt, till hennes klädmärke som kommer ut snart för Wal-Mart, Party in the USA. Me like it, såklart. Men faktiskt så är den väldigt mysig o sommrig! Hade inte varit fel med lite feest in the states right about now. Eller med lite staates över huvud taget.

Efter fiket igår blev det jag eve o martin and friends so begav oss till Deep. Herreguu va jag inte vet vad jag tycker om att gå ut här längre.. neeh, mkt blandade känslor på den fronten! Alla är ju så SMÅ! Spontan utgångar är alltid bäst :) Men folk (killar) har börjat snygga till sig faktiskt. Pratade med min kära syster om det på bussen hem förut, frisyren killar vihoo we like! SKIPPA gärna bakåt slickat och stickade tröjor när ni går ut dock.. por favor! Iaf va det SJUKT kul att träffa Maliiin igen, åh längesen, och våra kära små hihi. Rubina är himla stilig i sin nya USA påverkade frisyr :D Sen gjorde nog Lasse & Sven min o eves kväll framme vid DJn hahaha. Woop woop.
Bilder kommer snaaart! Såklaaart.
Nu ska jag o Kimb baka kladdkakooor. Tonight är det Taco Night, for sure. Ska bli redigt gott och himla mysigt!
Jackie

No comments: