Saturday, July 4, 2009

Kokas i havet, som en nudel?

Idag har jag o eve varit at the beeach, i kanske 1 hel timma? Vi skulle till JBR (Jumeira Beach Resort) vet inte om taxigubben körde exakt rätt men det va niiice iaf! Vattnet va jätte fiiint o det va typ inget folk ute så det va bara några eb vi fick ge the evil eyes haha..

Alla här tjatar om hur vaarmt o fuktigt det kommer bli snart, och att man inte kommer kunna åka till havet för det blir så varmt i vattnet.. Hmm tänkte vi, lite överdrivet perhaps? MEN när man gick ner i vatten va det sjukt varmt!! VARMT! Asså seriöst, det va läätt varmare i vattnet än luften, och det är typ 45+ ute!! "Det är ungefär såhär man vill ha sina nudlar" sa eve.. Am I a noodle? Nej tack.. såå det blev sola 10min - kokas 2min, om och om igen.. gash hur ska detta gå haha! Iskallt i poolen och kokhett i vattnet. Men heey, är man i Dubai så är man.

Vi beställde hem mat förut, och nu ska vi gå till affären o köpa colaaaa light. SUGEN? Snart kommer fridaa o paula hem, då blire mys. Kan tänka mig att alla kommer däcka exakt snart dock. Imon ska vi hämta lönen, det blir lagom spännande.. in and out fort fort! Eftersoom vi TYDLIGEN ska göra det innan dom andra ens börjat jobba så tänkte vi åka till Dubai Mall efteråt! MYS, hello tacobell. Solglasögonen skall med och taxin ska vara beställd innan någon av oss tar ett steg utanför dörren. Jag tänker inte simma runt i mina egna kläder en dag till tack. Ska nog dra på mig nån mysig ny t-shirt, det längtar jag till i mitt kära hemland.. :P


Kollar fyi 17 Again, Zac Efron e ju så sööt! Me like :)

Jackie

No comments: